Monday, June 8, 2009

If looks could kill.....

Got some better pictures of Aven's new "mad dog" look. Seriously what 1 year old does faces like this?!?! It's so funny to see him becoming so independent and seeing his personality come out. He does not like me telling him what to do. Which kid doesn't though? He definitely lets me know he doesn't like it.




Thank God that he has the fun loving side to him too. This is the side that makes the long tired days all worth it :)




7 comments:

Bridget said...

your in for it! haha Landen Farrah and Aven oh boy! Farrah just told me, "mommy you a bad girl" (with eye's rolling. God help us!

Simply Blessed said...

Those pictures are HILARIOUS. His face is commical!!! And the last ones are sooooo cute. I love being a Mommy :)

ktarbell43 said...

I feel your pain! His teeth are so cute. He has so many now.

debbie said...

Oh my he is soooo cute. Can't wait to see when he starts to talk. He is going to be sooo funny. Just like his mommy

Aimie said...

AAWWHH! Gosh he is sooo cute!

The Laperouse Family said...

Omg, Aven is adorable!! I found your blog through our June 2008 baby center group last year! I can't believe our babies are already turning ONE! Congrats on your new pregnancy :)

Deb Tracey said...

AHHHHHHHH!!!! You are soooo in trouble!!! When Ian (my face maker) was little, he told me, "you spank me -- I spank you" with his finger pointed right at me!!) I had tapped his butt lightly. HA!! I actually have laughed, so hard, at these faces!!!! too cute!! love, deb